Post by hoydafannanipp on Feb 24, 2022 23:39:10 GMT 3
------------------------------------------
▶▶▶▶ Real Piano ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Real Piano IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ oneindige primogems hack ▞▞▞
▞▞▞ Real Piano 2022 version ▞▞▞
Real Piano Музика dli
Heel goed spel! Het duurt wel lang om te laden, maar ik heb er nog steeds van genoten! Het klinkt echt, en mijn piano is elektrisch, er is geen stroom, ik gebruik nu mobiele data. Dit is een leuk spel.
Ik heb het spel net eerder gedownload en na een paar uur toen ik het opnieuw probeerde te spelen, klonken ALLE instrumenten glitchy. Ik heb geprobeerd het te verwijderen en opnieuw te installeren, maar het bleef hetzelfde. Ik zou mijn beoordeling 5 sterren maken als je mijn probleem oplost. Het was een best leuk muziekspel om te spelen, maar toen ging het mis.
Ik download deze applicatie nauwelijks omdat er veel problemen in zitten. Maar dit is echter het beste spel ter wereld.
Het volume is erg laag. Daarnaast... de piano werkt. Het is redelijk, maar ik heb andere apps het veel beter zien doen.
Slechtste, geen weergave op trefwoorden
Ik hou van dit spel, het is als een echte piano.....
Het is goed voor kinderen, ik ben er dol op, heel erg bedankt echte piano voor mij en voor mijn kinderen
Het is heel gemakkelijk om te spelen..blijf verbeteren...
Te trage en opdringerige advertenties.
Ik ben er enorm dol op. Het is een perfecte app. Ik voel me een echte 🎹 als ik met deze PIANO begin te spelen, bedankt voor zo'n geweldige app
Deze piano is helemaal niet echt. Het geluid blijft hangen en ik heb er een hekel aan. Ik zou het nooit aanraden.
Het keyboard heeft geen sustain. Het is vertraagd en ongemakkelijk om aan te raken. ik raad het niet aan
Vertraging tussen toetsaanslag en geluid maakt deze app bijna waardeloos voor mij.
Deze game is fantastisch, maar het probleem zijn de advertenties en er zijn geen lessen over, ze vertellen je niet hoe je een gelukkige verjaardag of jingle bells moet spelen ❤️ maar repareer het alsjeblieft
Ik heb het spel 1 seconde gespeeld en meteen er afgegooid podverdorie
ik heb dit gedownload om de nauwkeurigheid te testen voor een echte piano en het is zeer nauwkeurig en klinkt ook erg goed, hoewel het een beetje traag is, dus ik zou tegen de ontwikkelaars zeggen om het geluid te maken als je een toets aanraakt, maar een klein beetje sneller
Het werkt goed, maar ik kon het niet uitschakelen, het maakte mijn telefoon gek, ik heb meestal geen problemen met andere apps
Ik dacht dat dit een goede app zou zijn, maar het liet me niet eens zien hoe ik de liedjes moest spelen, dus ik denk niet dat dit goed is, je kunt er zeker op spelen, maar als je de piano niet kent, is dit niets voor jou
kapot slecht
Overal waar het naar beneden gaat, ontmoet het in de club, het gaat naar beneden, ontmoet elkaar op het strand, het gaat naar beneden, gegarandeerd dat het naar beneden gaat.
Deze software is overschat. Dit verdient het niet. Kwaliteit van de muziek of het geluid is niet goed. Bedankt.
Kung Fu Z อาร์เคด gdx
Deze game is echt leuk, er komen advertenties aan, maar echt een leuke game, ze nemen ook een symbool op, de eerste keer dat ik zag dat het niet de juiste game is als ik ze ken, dan begrijp ik het Wauw! Wat een spel speel ik dan elke dag en ik luister naar mijn lieve familie en ze zeggen ook dat ik deze game link moet geven en ze zeggen ook dat dit spel leuk is.........
ik heb er een wetstrijt mee gewone
Ik raad deze app ten zeerste aan, het is geweldig! En voor de mensen die te veel advertenties zeiden of het klinkt niet als een echte piano Hij/zij heeft hun best gedaan om het echt te laten klinken En ik heb de hele dag geen advertenties gezien, bedankt voor het lezen van dit Veel plezier mooie dag/nacht.
Het is een geweldige app, maar veel advertenties, dus ik geef 3 sterren alleen een leuke app als ik er verdrietig mee speel en ik speel een treurig deuntje als ik verdrietig ben en als ik blij ben, speel ik een vrolijk deuntje 😃😄
Ik ben dol op dit spel omdat ik er piano heb leren spelen 🎶🎶👀
Nu loopt hij vast
Dit is een leuke app. Ik gebruik het in mijn vrije tijd. 😀
Werkt goed maar geluid produceert vertraging na 1 seconde op de toetsen te drukken.
Je kunt hier niets van leren. Het is interessant, maar niemand kan spelen (als je niet weet hoe je piano of gitaar moet spelen, zelfs als je niet kunt spelen nadat je veel video's op YouTube hebt bekeken). Klaar met dit spel. Services en toetsenbord zijn goed...
Real Piano Musika ofu
Dit lijkt me een geweldige app. Omdat ik zie dat het een hoge rating heeft en zo, en de piano speelt goed. Maar na een paar seconden spelen wordt het scherm zwart zonder waarschuwing. En als ik het aanraak, spelen de noten nog steeds. En als ik de app verlaat en erop terugkom, herhaalt het probleem zich gewoon. Pls fox dit probleem omdat ik op dit moment geen echte piano heb. Dank u!
Ik ben meester in het spelen van piano, zo schrijf ik mijn ervaring over deze applicatie. een van de beste piano-apps in de Play Store om te installeren, je kunt leren wie je piano moet spelen. Installeer het nu snel
Real Piano Music fgjt
Het is zo leuk, ik vind dit geweldig, maar de graphics zijn zo laag
Het klinkt echt niet als een echte piano, download de perfecte piano als je piano wilt spelen
Is een leuk spel
Soms blijft het hangen als ik op de toetsen druk, maar andere werken goed
Nou, in het begin was het spel goed... maar veranderde het geluid en het werkte niet meer!!! Ik ben zeer ontevreden over deze app. Ik heb alles geprobeerd om dit op te lossen, maar de game gaf me geen tips of manier om het te repareren! Als je het niet begrijpt, heb ik het geluid veranderd en na een minuut geprobeerd om het geluid luider te krijgen, maar het zou zelfs geen type geluid afspelen!:/
geen sustainregeling, het veranderen van de afspeelsnelheid verandert de toonhoogte van de opname. onbruikbaar.
Het probleem is dat ik geen toegang krijg tot de hele piano
Best goed, maar ik kon 3/4 tuts niet tegelijkertijd aanraken
Deze app helpt echt bij mijn zang. Ik kan de noot spelen om er zeker van te zijn dat ik op de juiste toon zit. Bedankt!
Het is goed, maar het is moeilijk om muziek te spelen, omdat het niet in een piano van volledige grootte kan zijn👀👉👈
Deze app is goed vanuit het oogpunt als je gewoon een noot zoals een c wilt, dat is vrijwel het enige dat hij aankan als je er daadwerkelijk stukken op wilt spelen, probeer een andere te downloaden. Niet zomaar piano die je niet helpt
💚💛🧡💙💙💜❤🤍💙🧡💛💚❤💜
Nee, ik heb echt een hekel aan deze piano.. Ik dacht dat het beter zou zijn, maar het is eigenlijk klote
De audiovertraging is te groot om deze app als piano te kunnen gebruiken. Nutteloos.
Real Piano موسیقی uvd
De latentie in deze app is te hoog
Ik vind het heel leuk😘🤩😍
Makkelijk te gebruiken, maar de opnamefunctie is waardeloos. Zoals, grote tijd zuigt.